Ahad, 18 Mac 2012

BBM Bahasa Inggeris

Oh, saya hampir terlupa akan BBM saya yang satu ini. Tahun lepas KP ada bagi tugasan untuk sediakan BBM untuk topik 1 subjek Bahasa Inggeris bagi tahun tertentu. Misalnya cikgu ini buat untuk tahun 1, yang itu buat untuk tahun 2 dan lain-lain. Saya pilih untuk buat BBM tahun 4. Saya pun memang bukan opsyen Bahasa Inggeris jadi mohon maaf jika terdapat kelemahan dan kekurangan.

Walau pun sudah terlalu lewat, tapi saya muat naik jugalah. Mana tahu ada kegunaannya. Jika ada yang berminat inginkan versi Microsoft words atau Power point bolehlah hubungi saya ya : nafisatul.ilmi@gmail.com :)

Ini sebenarnya buku cerita yang saya bina berdasarkan unit 1 Bahasa Inggeris Tahun 4. Tujuan saya ialah menambah perbendaharaan kata untuk murid saya yang lemah Bahasa Inngeris. Mulanya saya mahu letakkan kod isyarat sekali tetapi kemudian saya batalkan. Biar mereka cari sendiri isyarat tersebut. Tapi boleh juga digunakan untuk murid perdana.

Thanks to my friends, Huda and Suhaili for their great ideas and spending their times checking my not-so-good work. Heh ;)






SEMOGA BERMANFAAT :)

2 ulasan:

  1. wah. dah ada buku cerita.... senang lah cikgu di bengkel nanti...

    BalasPadam
  2. Alamak CikMa, buku ini sangat mudah. Apa pun terima kasih singgah ke sini! :)

    BalasPadam