Rabu, 20 Oktober 2010

الحمد لله

Temuduga dah selesai. Jadi orang terakhir. Sebab tertinggal sijil ijazah. Huhu.. moralnya ; tengok betul-betul surat panggilan yang diterima. Memang saya tengok tapi tak perasan (ke ambil ringan) "ijazah dan transkrip ijazah". Memang menakutkan jadi orang terakhir sebab setiap orang yang keluar dapat soalan yang berbeza. Jadi tak dapatlah nak ramal soalan apa yang bakal ditanya.
Sumber gambar : www.toonpod.com

Err..minta jauhlah kena 'interview' kali kedua..


Akhirnya tibalah giliran, pukul 12.45 saya masuk ke bilik temuduga. Alhamdulillah, soalan hanya berkisar pasal bahasa isyarat, tunjuk cara mengajar matematik menggunakan bahasa isyarat, macam mana nak motivasikan murid masalah pendengaran yang lemah, dan isu semasa berkaitan aplikasi 1 Malaysia di sekolah dan pendapat bajet 2011.

Soalan perangkap woo..."Apa pendapat awak mengenai bajet yang diberi kepada program PERMATA?" dan "Adakah awak rasa wajar peruntukan sebanyak itu diberikan kepada SBT (Sekolah Berprestasi Tinggi) ataupun peruntukan itu sepatutnya diberikan kepada sekolah luar bandar?". ngee.... :D Tapi boleh jawab insya Allah.

Lega..sekarang boleh tunggu baby keluar dengan aman :D Hari ni tarikh cantik 20-10-2010 tapi tak ada tanda nak bersalin pun..Hehe..

Malam ini pengumuman Melaka Maju 2010. Kemungkinan besar esok cuti. Yeay! (",)

Tiada ulasan:

Catat Ulasan