Rabu, 25 September 2013

Corner bookmark

Bismillahirrahmanirrahim

Sedang menggunakan enjin carian Google bagi mencari templat penanda buku ketika terjumpa satu tutorial menarik mengenai penanda buku bucu atau "corner bookmark". Jika sebelum ini saya pernah buat burung, kali ini hanya berbemtuk 3 segi. Muat-muat sahaja di bucu buku ^^.

Boleh ke link ini --> cookienut.blogspot.com/2011/06/corner-bookmarks.html?m=1

Saya salin gambar-gambar ini dari blog tersebut. Hanya perlu cetak dan salin di Microsoft Word, besarkan saiz. Kemudian lipat mengikut arahan. Seterusnya hias mengikut kreativiti masing-masing. Siap! (^____^)



Credit to 
cookienut.blogspot.com/2011/06/corner-bookmarks.html?m=1 



Ini saya punya. Tidak bersungguh buat. Bolehlah.....
 Saya rasa saya sudah jumpa bahan menarik untuk aktiviti PSS sekolah saya ;)

Semoga bermanfaat.

Tiada ulasan:

Catat Ulasan